Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



banyak masalah.
Wednesday 2 May 2012 | 11:09 | 0 comments

ok dah lama tak update sbb duk sebuk dengan twitter. tak sempat nak bukak blog.
banyaknya masalah aku.. masalah kat rumah,kat sekolah and macam-macam lha.
penat la..kat sekolah ada masalah gak..habis la aku macam nie.
exam next week,revision haram tak wat lagi..apa nak jadi aku ni..
umm,taktau la apa akan jadi kat aku 10 tahun nanti..krja apa la agak-agaknya,,dah la lazy.
tapi tak la lazy gila babun.
kalau kat rumah mesti aku akan brgaduh. penat kodd weyh..tak brtengkar tak boleh.
mesti kena brtengkar atau marah..:'( nasib-nasib.. dah nasib aku nak buat macam mana kan?
terima saja la. apa boleh buat..dulu kalau time sekolah mesti tak sabar nak mai sekolah.
sekarang kalau nak pi sekolah mesti takut,malas semua ada lar.
rasa macam nak langkau masuk universiti terus. takmau masuk sekolah menengah..
sebab tension.huwaa.. boleh tak nak langkau? dah la kena lalui ni lalui nu..cabaran banyak woo.
tension gila..lagi PBS apa ntah,..aku pun tak faham..lantak nanti aku akn faham jugak.
nie baru sikit,tak tambah masalah dengan kawan2 lagi..tambah2 lagi tension..rasa macam nak kuar dari malaysia and buat kehidupan baru di luar sana..merapu lebih ja aku nie.