Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



just photo .!
Thursday 17 May 2012 | 21:57 | 0 comments
 

lama tak update crita2 kat blog yg awesome ni !
meh sini nk kongsi tntang tudung kt ats ni .

ni tudung bawal yg aku beli secara online !
aku dh pernah beli shawl jugak kt infigacy yg dijual secara online !
tudung dia kbnyakkan awesome . yang paling bnyak aku beli tudung bwal aku paling suka tudung bawal yang nie !

dulu aku tak minat tdung bawal ni . aku tgok bnyak yg trend pakai tudung bawal !
aku pun nk try la tudung bawal . tgok2 ada jual tudung bawal baru kat infigacy .
aku tgok2 tiba2 aku berkenan dengan tudung ni ! aku cpat2 order la . tunggu lagi !

cantik tak colour ni? hitam putih !
hihi . cantik kan? yes !
yeahh !! nanti kalau ada lagi nk beli la . tapi aku takkan lupakan shawl aku .
dua2 aku suka shawl aku suka tdung bawal pon aku suka .

k la . nak off dh nie . :)